2011 yılının ilkbaharında Lancome, 1969'dan efsanevi parfüm Lancome O de Lancome'a yeni halefi sunacak. O de Lancome, parfümün 40. yıldönümünde O d'Azur'un hoşa gitmesi ile yeni baskısını aldı. O de L'Orangerie, portakal çiçeğine saygı duyuyor ve ilkbaharda bir Fransız bahçesinde yürüyüş yapmak için kokulu bir deneyim yaratıyor. Önceki reklam kampanyasında olduğu gibi, yeni parfüm Daria Werbowy tarafından reklamı yapılmaktadır. Açık yeşil ağaçlar üzerindeki narin beyaz portakal çiçeği, baharda ve doğanın uyanışını ifade eden fotoğrafta çiçek açar. Kokulu bileşim, narenciye-aromatik akorlar üzerine oluşturulmuştur. Üst notalarda kompozisyonun özü, portakal çiçeği mutlak ve turunçgil lezzetleri ile ustaca vurgulanan akitlerle taşınır. Portakal çiçeği ve yasemin aromaları ile kalbi oluşurken, yumuşak ve sofistike bir sedir ağacı ve benzoin bu baskının temasını destekliyor. Yeni parfümün flacon'u geçen yılki baskısı - O d'Azur ile aynı şekle sahiptir. Kabartmalı açık yeşil camdan yaratılmıştır. Portakal ağacının tonundan hoşlanıyorsanız, bu kokunun tasarımcıları bu çekici ve iyimser aromaları denemeyi öneriyor.
Narenciye
Portakal çiçeği
Bergamot
Portakal
Yasemin
Sedir
Benzoin
KALICILIK
|
68%
|
FARKEDİLİRLİK
|
69%
|
BEĞENDİ
|
43%
|
BEĞENMEDİ
|
57%
|
GÜNDÜZ
|
14%
|
GECE
|
86%
|
Üst Nota
|
50%
|
Orta Nota
|
40%
|
Alt Nota
|
10%
|
İLKBAHAR
|
14%
|
YAZ
|
14%
|
SONBAHAR
|
43%
|
KIŞ
|
29%
|